Fredag 28/5 (MA+152)

Sprang på denna bekanta som blev gravid ungefär samtidigt som mig härom dagen. Dök ner i en ordentlig dipp på bara några sekunder. Fan för att stå där öga mot öga med hennes jätte mage, det är ju bara trots allt ungefär en månad kvar för henne. Vara trevlig och låtsas som om att livet är så otroligt bra. Nä fy!

Inte har jag heller någon aning om hur det går för oss. Tycker att det borde vara ÄL nu men jag har inte märkt av något. blödningen i tisdags försvann lika hastigt som den kom. Om jag visste att det var ett tecken på ÄL så hade jag inte brytt mig mer än att jag sexat till tillvaron lite extra, men nu blir jag bara så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0