Fredag 20/11 (v.6+5)

Hade rosa flytningar imorse. Med små små klumpar i. Kände mig livrädd. Försökte få tag på MVC (Mödravårdscentralen), men det vara bara telefonkö och jag var tvungen att jobba. Hade inte tid att stå där. Jag kom aldrig fram. Kollade på nätet, men det var lika oroande som lugnande. Hemma på lunchen kom jag på att jag kunde ringa vårdguiden. Dom kopplade mig fram och tillbaka och tillslut fick jag prata med en sköterska som sa att det var helt normalt och att jag skulle avvakta hemma. Så länge jag inte hade ont eller störtblödde skulle jag inte vara orolig. På eftermiddagen så började jag få ont i ryggen så som jag brukar få vid mens så återigen blir jag helt galet orolig. Jag hoppas att det bara är spänningar på grund av oron och nervosieten. Jag brukar nämligen göra så strax innan mens, Jag går och spänner mig hela tiden för att förhindra att något kommer ut. Typiskt att något sånt här ska hända precis inför helgen. Jag är så rädd att det är jag som gjort något fel. Jag vet att det inte är så men jag kan inte rå för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0