Söndag 6/6 (MA+161)

Sen missfallet har min kropp varit hel knas. Jag får jätte massa finnar, i ansiktet, hårbottnen och ryggen(!). Inget funkar heller riktigt som det ska och det är skit jobbigt. Jag har ju även börjat få eksem av klockan som jag har haft i nästan 10 år, bara sådär.

Rent bebis-messigt är det här en dålig dag. När solen tittar fram hittar alla bebisfamiljer ut och intar varje gräsplätt som finns att tillgå. Jag har en irriterande liten blödning som jag inte vet vad det ska bli av. Om det är mensen så kom den väldigt tidigt annars är det väll bara något annat skit. störande är det i alla fall.

Känner mig helt fucking labil! När ska det bli min tur... igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0