Söndag 27/6 (MA+182)

Hade ordentliga ÄL-flytningar igår så jag hoppas att jag slipper kolla upp mig nästa månad.

14 dagar kvar till BF. Känns tungt, men jag plågar mig lite med det också. Vi har sexat på som fanken här hemma så jag hoppas att allt går vägen nu. Ska nog se till att det blir av ikväll också. Man kan aldrig vara för säker. Nu börjar tiden igen då man letar symptom var eviga dag och hoppas och bygger upp förväntningarna. Vill verkligen inte bli besviken igen om 2 veckor. Håller tummar och tår extra hårt! Dessutom så har jag semester/sommarlov nu så det kommer bli extra svårt att inte tänka på det hela tiden.

Idag är det dessutom exakt ett halvår sedan missfallet. I hate!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0