Fredag 18/6 (MA+173) igen

Fan vilken press jag känner från mig själv. Hade som mål att vara gravid innan BF (beräknad förlossning). Det är bara 22 dagar kvar nu. Går det inte den här gången så är det försent. Blir sjukt stressad av det här. Är det något fel på mig? Varför blir jag inte gravid igen?! Tänk om det blev något fel vid missfallet. Jag vet att dom sa att allt såg fint ut men jag har inte varit på någon återkoll och är livrädd att något är fel. Om de inte går den här gången så måste jag gå och kolla upp hur det ligger till. Jag vet att jag har sagt det tidigare men jag vill egentligen inte inse att det faktiskt kan vara något fel. Det blir tårar ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0