Lördag 10/7 (MA+195)

D-Day
Dagen då jag var beräknad förlossning är här. Tror inte det blir någon förlossning för min del idag eller vad tror ni?

Däremot så har min mens faktiskt inte dykt upp än. Jag trodde ju att den kom där för någon dag sedan, men det blev aldrig något av det mer än tomma tamponger. Så jag/vi går i väntans tider. Känner mig lite konstig i magen, kan vara för att jag går och spänner mig men även att mensen är på väg. Jag hoppas på det första alternativet. Egentligen hoppas jag ingenting mer än att det händer något. Om mensen ska komma så kan den lika gärna komma nu. Annars får det liksom vara. Vi ska låta det gå ett par dagar innan vi testar, ingen ide att slösa på testen i onödan. Men det skulle vara en fin födelsedagspresent tycker jag om mensen inte kom och testet visar positivt. Men i övrigt har jag inga symtom så jag förväntar mig inget annat än mens, Andreas får stå för det optimistiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0