Tisdag 24/8 (v.11+0)

Sista veckan i skräcken. Lugnet kommer få en helt annan betydelse när jag går in i v.13.

Berättade för mina föräldrar i söndags. Åh jag var så nervös! Men det gick bra. Mamma blev gråtmild och pappa alldeles tyst. Han sa ingenting på en hel timme. Tillslut släppte chocken och vi kramades i soffan resten av kvällen. Pappas lilla flicka har blivit stor. Mamma drog ram alla mina jounaler från när jag låg i magen och från förlossningen. Hon har sparat allt, alla teckningar jag gjort på BVC, böcker hon fått och hela balettten. Det var riktigt kul att sitta och blädra i. Hon berättade även att anledningen till att min mormor slutade röka för typ 6 år sedan var att hon ville uppleva mina barn. Och sedan dess har hon längtat. Känns inte lika jobbigt att ringa och berätta det för mormor och morfar nu. Och mamma trodde att farmor också skulle bli jätte glad. Så nu känns det genast bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0