Tisdag 10/8 (v.9+0)

Inskrivningen avklarad, BF 14 Mars. Det gick mycket fortare den här gången, vi var klara på 50 minuter istället för de 1½ timme dom räknar med. Alla prover såg bra ut, blodtryck 126/70, blodsocker 7,0 och blodvärde 133. Ingen som helst aning om vad det innebär men hon sa att det var bra. Hon skulle även kolla hur blodvärdedepåerna såg ut och återkomma. Däremot så försökte min blodåder smita när hon stack mig så nu är jag jätte öm och kommer troligen få ett snyggt blåmärke. Vi fick en ny liten bok, hon brukade ge den till omföderskor men eftersom jag redan har den första tyckte hon att jag kunde få den här med. Hon skickade iväg för kallelse till UL någon gång i oktober och nästa gång vi ska till MVC blir i november. Nu är det bara att vänta, har några nervösa veckor kvar innan alla symtom försvinner och jag kommer känna mig mindre gravid än jag redan gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0