Söndag 1/8 (v.7+5)

Blödningen verkar ha slutat. Ska ringa MVC i morgon tänkte jag och höra om jag kan få ett VUL i slutet på veckan eller i samband med min tid den 10/8. Vill lugna sinnet, även Andreas vill ha det svart på vitt att det inte är något fel. Bara det gör mig mer orolig, han är ju den som ska intala mig att allt är bra. Om han inte är säker hur ska då jag vara det?

Det verkar bli lite av en babyboom runt mig i vår. Igår visade det sig att Johnny och Vera ska ha en till bara några dagar efter oss. Men då har Vera ändå haft spiral. Vissa går det bara för med andra får kämpa så är det bara. Jag är glad för deras skull! På riktigt faktiskt!

Nu gäller det bara att det här håller i sig. Det måste gå. Andreas har lovat mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0